מה זה כתר זירקוניה?

שיניים חזקות ולבנות

כתר זירקוניה הוא כתר לשיניים שמצפה אותה מכל הכיוונים והוא משומש בעיקר במצבי שבר ופגיעה בשן והוא מספק אסתטיות ותפקוד מלא בזמן שאין כמעט הבדלים בצבע בינו לבין שאר השיניים. כתר זירקוניה שומר על השן מפגיעות ולכן גם משומש לאחר טיפול שורש, שביה של השן או שהשן נמצאת במיקום לא נכון בקשת השיניים. בנוסף שימוש בכתר זירקוניה נעשה מתי שצריך לחפות על חוסר או פגיעה של בכמה שיניים ביחד ושם משתמשים בסוג של גשר שהוא שילוב של כמה כתרים ביחד. כתר זה מבוצע הצורה פשוטה ומאחר כי הכתר בגודל השן עצמה ולא יכול להכילה במלואה יש לשייף את השן בכדי שתתאים בגודלה לגודל הכתר. לאחר מכן לוקחים מידה של השן ושולחים למעבדה. בזמן שהשן במעבדה שמים על השן כתר זמני ולאחר מכן שהשן חוזרת מהמעבדה מדביקים עליה את הכתר. כתר זה הינו הכתר האידיאלי במידה ואתם רוצים לשמור על החיוך שלכם בצורה הטובה ביותר.

אז איזה סוגים של כתר זירקוניה משומשים?

כפי שאפשר להבין מהכותרת ישנם סוגים שונים של כתרים לשיניים. הכתר המשומש והנפוץ ביותר הינו הכתר הקלאסי, שמורכב מחרסינה המאוחה למתכת. על השן לאחר השיוף מייצרים כמו כיפה מסגסוגת של הרבה מתכות ועליה בונים את ציפוי החרסינה. כתר זה היה בשימוש עיקרי עד לפני כמה שנים מכייוון שלא היו עוד סוגים של כתרים. אך לכתר הזה ישנם כמה חסרונות בולטים. החיסרון הראשון הוא החיסרון האתטי, כתר זה אינו משתלב בצורה טבעית עם שאר השיניים והאור לא מוחזר ממנו בצורה טובה עד כדי כך שלעיתים ניתן לראות את המתכת שנמצאת מתחת לחרסינה. ולכן זהו הכתר שפחות מומלץ במקרה של פגיעה בשיניים קדמיות ועליונות. מכיוון שאנשים רוצים לקבל את האסתטיות הגבוהה היותר הם חיפשו אלטרנטיבה שהיא כתר זירקוניה. המשלבים אסתטיות ונוחות. כתר הזירקוניה מורכב מחומר הנקרא זירקוניה שהוא אסתטי וחזק מאוד, חומר דמוי יהלום. ועליו מולבש כתר החרסינה ובכך האור מוחזר בצורה טובה יותר ולא רואים מתכת. מכיוון שהאור מוחזר בצורה כזאת ניתן לקבל מראה הרבה יותר טוב וכמעט ובלי הבדלים בצבעי השיניים.

מהו החיסרון בכתר זירקוניה?

החיסרון העיקרי של כתר זירקוניה הוא המחיר שלו. כתר זירקוניה מספק אסתטיות ונוחות עם מראה וצבע וזה בא לידי ביטוי במחיר שלו. המחיר של כתר זירקוניה יותר יקר כמעט כפליים מכתר רגיל. אבל למה? הזירקוניה הוא חומר יקר, ולהכשיר אותו זו מלאכה קשה ונאבד הרבה חומר בתהליך ולכן המחיר שלו משתנה בהתאם. במידה ואתם רוצים להשקיע בחיוך שלכם ורוצים לקבל את התמורה הטובה ביותר אז כתר זירקוניה היא הבחירה בשבילכם.חיוך הוא כרטיס הביקור של אנשים, והוא יוצר את הרושם הראשוני על אנשים שרואים אתכם בפעם הראשונה. החיוך שלכם הוא הדבר הראשון שרואים כשפוגשים אתכם וכנראה שישפיע על הדרך שבה יתייחסו אליכם בעתיד. גם אם זה מפגש חברי או רומנטי או אפילו מקצועי, אנשים יסתכלו על החיוך שלכם וצורת החשיבה שלהם עליכם תשתנה.

שיניים חזקות ולבנות

טיפולי שיניים

דילוג לתוכן