ביצוע ציפוי חרסינה לשן קדמית הופך כל חיוך למושלם

המראה החיצוני שלנו משפיע באופן ישיר על ההרגשה הכללית שלנו וזה ידועכבר שנים רבות. אחד מהדברים הבולטים ביותר הוא החיוך, ואם החיוך שלנו נראה טוב כל שאר הדברים מתגמדים.

מבין כלל הפתרונות של אסתטיקת הפה ללא ספק ציפוי חרסינה  הוא אחד הפתרונות הנפוצים ביותר לשיקום מראה השיניים שלנו והפיכת שן שאינה אסתטית לשן מושלמת. 

יש סיבות שונות לצורך בביצוע ציפוי חרסינה לשן קדמית החל מהצורך של נראות אסטתית ועד לתיקון בעיות שיניים כגון הצהבה, השחרה, סדקים, שבר אן עקמימות של השיניים, לעיתים שחיקת שיניים יוצרת מנח לא טוב שממש גורם לכאבים בלסת, וגם את אלו ניתן לתקן על ידי ציפוי חרסינה לשן קדמית.

אם החלטתם לתקן את נראות השיניים שלכם ולבצע ציפוי חרסינה לשן קדמית כדאי שנעשה סדר ושנבחין בין סוגי הטיפולים השונים:

הבהרת שיניים

הטיפול הנפוץ ביותר הנעשה על ידי הצמדת חומר פעיל שאמור להיספג אל שכבת הדנטין ( החלק שהצהיב בשן) ולהלבין אותו.

הלבנת שיניים

טיפול המחייב רופא שיניים ומתבצע על ידי הדבקה של שכבות חרסינה בעובי מיקרוני על חזית השן, הצבע הלבן של החרסינה יוצר את המראה הנוצץ.

הסרת כתמים מהשיניים

לעיתים טיפול יסודי אצל שיניית בתוספת הבהרת שינייםתוריד כתמי עישום אולם אם המצב ממש גרוע ללא ספק ציפוי חרסינה לשן קדמית יעשה את השינוי.

השלמת רווחים, סדקים, שברים בשיניים

סדקים קטנים, שברים מיניאטורים או מרווחים מינויים המשיעים על הנראות הכללית של השינים ניתנים לתיקון על ידי ציפוי חרסינה לשן קדמית, ההדבקה של הציפוי הופך את השיניים לסימטריות, לבנות ובעלות מראה מושלם.

למינציה / למינייט

שם נרדף לציפוי חרסינה לשן קדמית הוא למינציה או למינייט, פעולת ההדבקה של החרסינה כאמור באה לתת מענה לבעיות נוספות כגון שיניים עקומות, סדקים, או שברים מינוים. פעולת ההדבקה ניקראת למינציה או למינייט.

הצוות המקצועי של "מרפאות שיניים – גנדי חנץ" מתמחה בציפוי חרסינה לשן קדמית, ומזמינים אתכם לקבל ייעוץ וטיפול מקצועי.

האם ציפוי חרסינה לשן קדמית מתאים לכולם?

חשוב לציין כי ציפוי חרסינה אינו בא להחליף שום טיפול אחר כגון השתלת שיניים, כתרים או יישור שיניים, ציפוי חרסינה לשן קדמית בא לתת מענה על צורך אסתטי כגון הלבנה, הסתרת סדקים, השלמת שברים קטנים וטיפול במרווחי שיניים לא סימטריים.

חשוב להדגיש כי פתרון של ציפוי חרסינה לשן קדמית הינו פיתרון אסתטי בלבד. בעיות שונות בשיניים כגון שבר גדול בשן, שחיקת שיניים עקב גריסה וחריקת שיניים אינםם יכולים להיפתר על ידי ציפוי מכיוון שהציפוי הינו עדין ובעל עובי מיקרוני, בעיות כגון אלו ניתנות לפיתרון על ידי השתלת שיניים או כתרים.

יחד עם זאת ציפוי שיניים או כל טיפול אסתטי אחר אינו דבר שיש להקל בו ראש ועל כן אנחנו מזמינים אתכם אלינו אל הצוות המקצועי ב"מרפאות שיניים – גנאדי חנץ" לקבל את הטיפול הטוב ביותר והמקצועי ביותר בכל הנוגע אל ציפוי חרסינה לשן קדמית.