אנחנו נתקין כתר זירקוניה לשן שבורה אם יש לכם שן סדוקה או שבורה

קיימים היום ברפואת השיניים מגוון הפתרונות שהפכו את את החיוך של כל אחד לנוצץ יותר. בעבר היחסית לא רחוק הפתרון המיידי היה לבצע עקירה לשן בעייתית ובעצם לוותר על השן שלנו בשל מחלה, דלקת או ריקבון אפילו בעיית שורש כזו או אחרת הביאה לעקירה כמעט מיידית. והיום פני הדברים השתנו כל שן בין אם היא קדמית או אחורית ניתנת לטיפול.

מבין כל הפתרונות השכיח ביותר הוא התקנת כתר זירקוניה לשן שבורה. ובמיוחד אם היא סדוקה או שבורה.

נסביר כעת מי צריך התקנת כתר זירקוניה לשן שבורה ולמה יש עדיפות כאשר השן סדוקה או שבורה:

התקנת כתר זירקוניה לשן שבורה היא עבור:

למעשה כל אדם שיש לו סדק בשן או שבר ואפילו אם כותרת השן נחלשה אך עדיין השן המקורית הטבעית נמצאת והיא מקובעת ללסת בחוזקה ניתן להתקין עליה התקנת כתר זירקוניה לשן שבורה. 

מה הזמן המומלץ לביצוע התקנת כתר זירקוניה לשן שבורה?

אם השן שלכם נחבלה או נסדקה יכולות להית כמה תוצאות: השן שלכם עלולה להשחיר, או להירקב אם תטפלו מבעוד מועד בבעיה והבסיס עדיין קיים תוכלו להתקין התקנת כתר זירקוניה לשן שבורה גם אם השן סדוקה או שבורה זיכרו כי אין שום סיבה שבעולם שבגינה תצטרכו להישאר עם שן סדוקה או שבורה, התקנת כתר הינה פתרון אידיאלי שיעזור לכם לקבל את המראה האסטתי והיפה שמגיע לכם.

הסיבות לצורך בהתקנת כתר זירקוניה לשן שבורה?

יש 3 מקרים עיקריים שבגינם מתקינים כתר על השן מקרים אלו נפוצים מאוד ועד לפני שנים לא רבות הייו פשוט מוותרים על השן אולם הפתרון של התקנת כתר זירקוניה לשן שבורה הפך את הטיפול למהיר, יעיל וסתטי יותר. המקרים בהם התקנת כתר יהיה יעיל עבורם הם:

אם הגעתם למסקנה שאתם רוצים לשפר את הנראות של השיניים שלכם או אם עברתם טיפול שורש או כל סיבה אחרת שגרמה לשיניים שלכם להיראות לא טוב אנו מזמינים אתכם להגיע אל הצוות המקצועי של "מרפאות שיניים – גנדי חנץ" שמתמחה בהתקנת כתר זירקוניה לשן שבורה.

לא צריך לחשוש מהתקנת כתר זירקוניה לשן שבורה ההיפך הוא הנכון

מאוד חשוב לדאוג לשיניים שלנו ואחת הדרכים היא ביצוע בדיקות תקופתיות על מנת לאתר ולגלות בעיות. וככל שנאתר את הבעיות הללו מוקדם יותר כך נקטין את הסיכויים להסתבכות ונזקים. 

אחד מהפתרונות השכיחים יותר כיום הוא התקנת כתר על שן אחת או יותר. אך לא אחת כאשר אנו שומעים שיש צורך להתקין כתר זירקוניה על השן עולות לנו מחשבות וחששות שאין להם בסיס. על מנת לפזר חששות אלו ולתת לכם מידע מקצועי בכל הנוגע אל התקנת כתר זירקוניה לשן שבורה נסביר מה היתרונות של התקנת כתר מסוג זה ומה התהליך כולל. 

התקנת כתר זירקוניה לשן שבורה, מי צריך ומתי?

כפי שהסברנו קודם הכתר הוא למעשה מעין כיסוי לשן. המטרה העיקרית להלבשת כתר היא לאפשר המשך שימוש בשן לאכילה או לנראות אסתטית יש סיבות שונות שבגינן תרצו להתקין התקנת כתר זירקוניה לשן שבורה :

יש סוגים שונים של כתרים לשן אבל התקנת כתר זירקוניה לשן שבורה מוביל מעל כולם!

כאמור יש אפשרויות שונות לשחזור שיניים החל מהתקנת כתר ועד להשתלת תותבות. אולם הקו המנחה את רופאי השיניים הוא תמיד לשמר את הקיים, רופאי שיניים לא ממהרים לעקור שן ולכן פתרון של התקנת כתר זירקוניה לשן שבורה הינו אידיאלי. כמובן שיש סוגי כתרים נוספים כגון כתר חרסינה שהוא למעשה כתר מתכת שעליו מולבש ציפוי חרסינה, יש כתר מתכת שעשוי מזהב או כסף וכמובן כתר זירקוניה שהוא המוביל מבחינת החוזק, עמידות והאסתטיות שלו.

תהליך התקנת כתר זירקוניה לשן שבורה בקצרה:

על מנת להסיר מכם חששות מיותרים נפרט במספר נקודות את התהליך של התקנת כתר זירקוניה לשן שבורה :

זהו, זה כלל התהליך של התקנת כתר זירקוניה לשן שבורה פשוט, קל ומהיר. 

אם אתם צריכים להתקין כתר על השן שלכם אנחנו הצוות המקצועי ב"מרפאות שיניים – גנאדי חנץ" מזמינים אתכם לקבל את הטיפול הטוב ביותר והמקצועי ביותר בכל הנוגע אל התקנת כתר זירקוניה לשן שבורה.