ההתמחות שלנו היא ביצוע טיפול שורש בשן שבורה

השיניים שלנו ללא ספק מהווים חלק בלתי נפרד בחיי היום יום שלנו, אמנם התפקיד המרכזי שלהן הוא חיתוך וגריסת המזון שאנו אוכלים אך השיניים תורמות לדברים נוספים כגון דיבור, נראות הפנים שלנו ועוד.

עצם היותם בעלות תפקיד מרכזי השיניים שלנו לא אחת חוות בעיות ומחלות שונות ואף שברים או סדקים אשר חייבים לטפל הבם מבעוד מועד על מנת לאפשר המשך שימוש תקין.

לכל בעיית שיניים יש פתרון אך החשיבות היא בבחירת רופא שיניים שידע לאבחן את הבעיה בצורה נכונה ואיכותית ולהתאים לה את הפתרון הנכון ביותר.

מבין סוגי הטיפולים השונים הנפוץ בהם הוא טיפול שורש לשן שנשברה או נסדקה. אם אתם עומדים לבצע או שכבר ביצעת טיפול שורש בשן שבורה עקב שבר או סדק סביר שיש לכם שאלות רבות בנושא. ריכנו עבורכם את העיקריות שבהם על מנת להפריך דעות שגויות ומשונות:

ראשית דבר, מה זה טיפול שורש?

בשפה המקצועית אנדודונטיה הוא המינוח המקצועי לטיפול שורש. למעשה תחום האנדודונטיה עוסק בכל הקשור לטיפול בשורש השן ובמחלות סב השורש בלסת.

מומחה לאנדודונטיה הכוונה מומחה לביצוע טיפולי שורש, טיפולים בתעלות שורש השן וכל מה שקשור לשורשי השן וסביבתה. בפועל טיפול שורש בא לתת מענה למחלות בעצב השן ורקמת סב השורש (הרקמה שנמצאת אחרי השורש).

כפי שציינו ביצוע  טיפול שורש בשן שבורה יכול לנבוע מסיבות שונות וביניהם טיפול שורש לשן רקובה, טיפול שורש לשן לאחר חבלה או שבר, טיפול שורש לפני כתר ועוד.

כי לפשט את ההסבר נבחן את הסקיצה משמאל המתארת את אופן בניית השן:

חשוב להבין כי אופן הביצוע של טיפול שורש בשן שבורה לשן שבורה או טיפול שורש בשן שבורה לשן סדוקה משתנה משן לשן אך התהליך של הטיפול קבוע כאשר ההתייחסות משתנה משן לשן.

רוצים לדעת מה כולל טיפול טיפול שורש בשן שבורה לשן שבורה או סדוקה?

כפי שתיארנו מבנה השן כולל מכלול של שכבות (כותר – אמייל, דנטין תעלות שורש). אין להן חסינות מפגיעה או ספיגת כתמים מכיוון ששכבות חיצוניות אלו באות במגע תמידי עם אוכל, חומצות ונוזלים ומכאן יש סבירות גבוהה שתהיה פגיעה בשן מסוג כלשהו.

גם כאשר השן נפגעת עקב שבר או סדק קיימת חדירה אל ליבת השן ששם מרוכזים כלי דם ועצבים, במקרים כאלו יש צורך לבצע ניקוי יסודי וסתימות לחורים על מנת לנקות ולמנוע כניסת חיידקים לתעלות השורש.

אנחנו מזמינים אתכם להגיע אל הצוות המקצועי של "מרפאות שיניים – גנדי חנץ" שמתמחה בטיפול שורש בשן שבורה.

טיפול שורש בשן שבורה – קבלו מידע על מהלך הטיפול בשן שבורה וטיפול בשן סדוקה

עתידה של שן או שיניים חולות בעבר הלא רחוק יחסית היה לבצע עקירה, הסיבה הייתה חוסר יכולת, חוסר ידע ואמצעים לטיפול.

הכיום טיפול שורש הפך להיות טיפול שגרתי המאפשר ברוב המקרים להמשיך ולהשתמש בשיניים ללא בעיה למעט מקרים בהם יש צורך בהתקנת כתר על השן. רבים נרתעים מביצוע טיפול שורש בשן שבורה והסיבה לכך היא חוסר הבנה וידע.

ריכזנו את עיקרי התהליך של ביצוע טיפול שורש בשן שבורה שישפוך לכם קצת אור על העניין:

הצוות המקצועי שלנו ב"מרפאות שיניים – גנאדי חנץ" בה תוכלו לקבלת את הטיפול הטוב ביותר והמקצועי ביותר בכל הנוגע אל טיפול שורש בשן שבורה ממתין לכן עם כל המידע והנתונים על מנת שתוכלו לעבור את התהליך בקלות ובמינימום זמן.