אם אתם צריכים לבצע השתלת עצם בלסת עליונה הגעתם למומחים

השתלת עצם היא פעולה שבאה לתת מענה למצב בו יש חוסר בעובי עצם הלסת או מחסור בעצם.

לא אחת חוסר שיניים מהווה בעיה בלא מעט רבדים, החל מבעיות אכילה ועד לבעיות בשטף הדיבור. עד לפני שנים לא רבות לא היה קיים פתרון של השתלת עצם והפתרון המובן מאליו לשיניים חולות, בעייתיות או רקובות היה לבצע עקירה. אולם התפתחות הטכנולוגיה ובמיוחד התחום של רפואת השיניים שכוללת השתלת עצם בלסת עליונה הביאה פתרונות מגוונים אשר בעזרתם כולנו יכולים להמשיך ולחייך ולאכול בלא כל הפרעה. אחד מהפתרונות הנפוצים כיום הוא ביצוע השתלת שיניים. אולם על מנת שהשתלת שיניים תצליח עלינו לוודא כי יש את כל הנתונים המתאימים להצלחה בקליטת השתל הדנטלי. 

הצלחת ביצוע השתלת שתל דנטלי תלוייה באיכות וצפיפות עצם הלסת שאליה מקובע השתל. השתלת עצם בלסת עליונה היא אחד מכלל השירותים המקצועיים אשר תוכלו לקבל במרפאת השיניים שלנו. 

אם יש חוסר בעצם הלסת או שהצפיפות לא מספיקה לקיבוע שתל תצטרכו להשלים את החסר על ידי השתלת עצם. מגוון השירותים המוצעים על ידי המרפאה שלנו כוללים הרבה מעבר לביצוע השתלת עצם בלסת עליונה אלא גם הרמת סינוס, התקנת כתרים מסוגים שונים ועוד.

אנחנו מזמינים אתכם להגיע אל הצוות המקצועי של "מרפאות שיניים – גנדי חנץ" שמתמחה בהשתלת עצם בלסת עליונה.

כל מה שרציתם לדעת על השתלת עצם בלסת עליונה וקצת מעבר לכך

כאמור ביצוע השתלת עצם הינה פעולה חדשנית יחסית הבאה לתת מענה במקרים בהם יש צורך בביצוע השתלת שיניים אך עצם הלסת אינה עבה מספיק או בעלת צפיפות מספקת.

המינוח המקצועי הינו אוגמנטציה – השתלת עצם בפועל זהו תהליך כירורגי בו מעבים ומחזקים את עצם הלסת על מנת לאפשר קיבוע שתלים דנטלים. 

הסיבות לצורך בביצוע השתלת עצם בלסת עליונה דיי מגוונות וכוללות בין היתר:

את עיבוי העצם מבצעים בכמה דרכים וזה תלוי בהחלטת הרופא המטפל. ההחלטה לגבי השתלת עצם בלסת עליונה תהיה נגזרת ישירה של הטיפול והמצב בפועל של עצם הלסת. כך למשל אם מבצעים עקירת שן ניתן לבצע השתלת עצם בו בזמן על מנת להקדים מצב של חוסר עצם.

אפשרות נוספת היא ביצוע השלת עצם בשלבים כאשר האופן והדרך מכתבים על ידי מצב עצם הלסת.

עצם הלסת הדורשת עיבוי יכולה להיות באחת מהסיטואציות הבאות:

  1. חוסר בגובה העצם
  2. חוסר בעובי העצם
  3. חוסר של עובי וגובה

מיקרים אלו מחייבים טיפול בשלבים כלומר הבנייה נעשית במספר מפגשים וזאת על מנת לאפשר קליטה טובה של השתלת העצם.

במקרים מסויימים ניתן לבצע השתלת עצם בלסת עליונה תוך כדי ההשתלה, פיתרון זה יעיל במקרים בהם אין חוסר משמעותי. הביצוע נעשה על ידי הרמת החניכיים בנקודת השתל, קיבוע השתל הדנטלי והוספת תחליף עצם.

שיטול אלו של השתלת עצם בלסת עליונה הן הנפוצות יותר אולם יש מקרים בהם נדרשת פעולה מורכבת יותר שאורכת זמן רב יותר. בכל מקרה אין להקל ראש וחשבו לבחור במרפאת שיניים בה תוכלו לקבלת את הטיפול הטוב ביותר והמקצועי ביותר בכל הנוגע אל השתלת עצם בלסת עליונה .