מבצעים הרמת סינוס לפני השתלה שגרמה למחלת חניכיים

השינים שלנו מהוות חלק בלתי נפרד בחחיינו ולאורך כל חיינו. הן הראשונות להיראות שאנו מחייכים, הם בעלות תפקיד משמעותי באכילה, שתייה ודיבור. מכיוון שהשיניים שלנו באות במגע תמידי עם מאכלים שונים, משקאות ודברים נוספים הן גם נחשבות לפגיעות ביותר, החל מפגיעות עקב חבלה או שבר ועד למחלות חניכיים היכולות להחמיר עד כדי צורך בהרמת סינוס לפני השתלה לאחר מחלת חניכיים חריפה.

השאלה הנשאלת היא איך בכלל מגיעים למצב בו יש צורך בהרמת סינוס לפני השתלה עקב מחלת חניכיים והתשובה על כך די פשוטה תוכלו לזכור זאת על ידי ראשי התיבות טע"מ –  טיפול, עקביות ומעקב.

ראשי תיבות טע"מ:

"מרפאות שיניים – גנדי חנץ" כוללת צוות רופאים מוסמכים ומקצועיים לבדיקה ואיתור דלקות חניכיים וביצוע הרמת סינוס לפני השתלה עקב דלקת או מחלת חניכיים.

הצורך בהרמת סינוס לפני השתלה שהתפתחה למחלת חניכיים

ללא ספק הרמת סינוס נדרשת עקב סיבות רבות כאשר אחת הנפוצות שבהן היא ירידה במסת עצם הלסת עקב מחלת חניכיים חמורה שהתפתחה לאחר דלקת חניכיים שלא טופלה או טופלה בצורה לקוייה. לעיתים הנזק שנגרם לעצם הלסת מביא אותנו לצורך בהרמת סינוס לפני השתלה. התהליך חייב להתבצע על ידי מומחים ומוסמכים לעניין.

אין להקל ראש בבחירת הרופא המטפל וחשוב לוודא כי אכן הוא מוסמך לפעולת הרמת סינוס לפני השתלה ובמיוחד במקרים של מחלת חניכיים שנובעת עקב דלקת חמורה.

כפי שאתם בוודאי מבינים תהליך של הרמת סינוס לפני השתלה הינו תהליך רפואי כירורגי ולא אחת שעלולות להיות לו תופעות לוואי כגון כאבים, נפיחות, דימומים ועוד.  חשוב להקפיד על הוראות הרופא לגבי אופן הטיפול ומומלץ להיות בקשר מתמיד עם הצוות המקצועי של "מרפאות שיניים – גנדי חנץ" על מנת שהרמת סינוס לפני השתלה תוכתר בהצלחה.