עצם לסת חלשה עקב חוסר שיניים ניתן לטיפול על ידי הרמת סינוס לפני השתלה

הרמת סינוס היא תהליך כירורגי הבא לתת מענה במקרים של חוסר בעצם הלסת העליונה. אחת הסיבות הנפוצות לצורך בהרמת סינוס לפני השתלה היא חוסר של שן אחת או יותר.

החוסר בשיניים יכול לנבוע מסיבות שונות, לעיתים הגיל נותן את אותותיו והידלדלות צפיפות העצם גורמת לשיניים ליפול ולעיתים בעקבות תאונה או שבר. חוסר שיניים יכול לגרום לבעיות נוספות כגון החלשה של השיניים האחרות, הידלדלות צפיפות עצם הלסת ועוד. הפתרון לחוסר שיניים הוא הרמת סינוס לפני השתלה לטובת השתלה. 

אם ביצעתם אבחון אצל רופא שיניים והמסקנה היא שיש צורך לבצע הרמת סינוס לפני השתלה בשל חוסר בעצם הלסת כדאי שתדעו כמה דברים בנושא:

"מרפאות שיניים – גנדי חנץ" מתמחים בהשתלות שיניים, אסטתיקת הפה והרמת סינוס לפני השתלה במידה וחסר לכם.

המומחיות שלנו היא הרמת סינוס לפני השתלה להשלמת חוסר בעצם הלסת

כמו שכבר הבנתם הרמת סינוס זו פעולה כירורגית המחייבת רופא שיניים מומחה, הסיבות לצורך של הרמת סינוס לפני השתלה מגוונות, החל מדלקות חניכיים, גיל ואפילו חוסר שיניים שנוצר עקב בעיה, מחלה או ירידה בצפיפות עצם הלסת העליונה. את התהליך של הרמת סינוס לפני השתלה חשוב שיבצע רופא בעל ניסיון על מנת להבטיח את הצלחת ההשתלה.

ריכזנו לפניכם את אופן התהליך של הרמת סינוס לפני השתלה על מנת שתדעו לקראת מה אתם הולכים:

תהליך של הרמת סינוס לפני השתלה הינו תהליך רפואי שעלולות להיות לו תופעות לוואי כגון כאבים, נפיחות, דימומים ועוד.  מומלץ להיות בקשר מתמיד עם הצוות המקצועי של "מרפאות שיניים – גנדי חנץ" בכל הקשור אל הרמת סינוס לפני השתלה על מנת לקבל איבחון מקצועי שיתן לכם מענה איכותי ומהיר.