אובדן שיניים מביא לצורך של הרמת סינוס לפני השתלת שיניים

כאשר אתם עומדים לפני השתלת שיניים הרופא מבצע בדיקה מקיפה על מנת לוודא כי השתל הדנטלי אכן יקלט וייושם בצורה טובה. אחת הבדיקות היא עובי עצם הלסת העליונה. ככל שעצם הלסת העליונה תהיה עבה יותר כך השתל יתפס בצורה חזקה יותר. אולם לא אחת עובי העצם בלסת העליונה אינו עבה מספיק וקיים חשש שהשתל לא יתפס כראוי. הפתרון הוא ביצוע הרמת סינוס לפני השתלת שיניים באזור בו אמור השתל להיות במקרה שלנו הרמת סינוס לפני השתלת שיניים.

יש סיבות רבות לחוסר בעצם הלסת ואחת הסיבות העיקריות שבגללה צריך לעבור תהליך של הרמת סינוס לפני השתלת שיניים היא אובדן שיניים. כאשר יש מחסור בשיניים נוצר דילול של עצם השן, ועל מנת לבצע השתלה כראוי ושהשתל יאחז חזק בעצם הלסת צריך לבצע פרוצידורה כירורגית שהיא הרמת סינוס לפני השתלת שיניים

אנחנו הצוות של "מרפאות שיניים – גנדי חנץ" מתמחים בביצוע הרמת סינוס לפני השתלת שיניים הנגרמים עקב אובדן שיניים.

 

הליך כירורגי כמו הרמת סינוס לפני השתלת שיניים מחייב מומחים בתחום

אם רופא השיניים החליט לאחר הבדיקה כי יש צורך בביצוע הרמת סינוס והגורם הוא אובדן שן אחת או יותר אין לכם מה לדאוג כי אתם נמצאים בידים בטוחות ועם צוות מקצועי.

כאמור הליך של  הרמת סינוס לפני השתלת שיניים נחשב להליך כירורגי לכל דבר ועניין. לא משנה עד כמה ארוך או קצר התהליך, כל עוד שיש התערבות רפואית לצורך תיקון או השלמת העצם בחלק האחורי של הלסת העליונה זה נחשב תהליך כירורגי וככזה חשוב לברור את הרופאים המטפלים. 

מכיוון שאמרנו כי לעיתים חלק מתהליך התקנת שתלים דנטלים כולל צורך של עיבוי העצם אזי יש חשיבות גדולה שבעתיים באבחון נכון של הצורך על מנת שלא חלילה תיכנסו ל הרמת סינוס לפני השתלת שיניים מבלי שיהיה צורך בכך בכלל.  השלב השני לאחר אבחון הצורך הוא כמובן החלטה על דרך הטיפול. יש 2 טכניקות עיקריות לביצוע הרמת סינוס לפני השתלת שיניים  אחת נקראת הרמת סינוס סגורה והשנייה נקראת הרמת סינוס פתוחה. 

ההחלטה על הטכניקה המועדפת לביצוע הרמת סינוס לפני השתלת שיניים מוטלת על רופא השיניים ולכן בחירת רופא שיניים מומחה בתחום היא דבר שאין להקל בו ראש.

ההמלצה הגורפת היא לא לזלזל בחשיבות של  הרמת סינוס לפני השתלת שיניים ולהגיע אל "מרפאות שיניים – גנדי חנץ" ועל מנת לקבל אבחון מקצועי מהמובילים בישראל.