אצלנו מומחים לביצוע הרמת סינוס להשלמת חוסר עצם

אחד התחליפים הקיימים כיום ברפואת השיניים לשיניים חסרות היא התקנת שתלים דנטליים שעליהם מורכב כתר. יש סיבות רבות לצורך בהשתלת שיניים אך לא תמיד היא מתאפשרת בקלות בשל חוסר בעצם הלסת ויש צורך בביצוע הרמת סינוס להשלמת חוסר עצם לצורך השלמת עצם. יש חשיבת גדולה בביצוע בדיקות מקדימות לפני הרמת סינוס להשלמת חוסר עצם על מנת לוודא שאכן צריך להשלים חוסר בעצם.

יש סיבות הרבות לצורך בהרמת סינוס להשלמת חוסר עצם עבור השלמת עצם על מנת להבטיח את אחיזת השתל הדנטלי.

אם ביצעתם את כל הבדיקות והרופא הגיע למסקנה שיש צורך בהשלמת חוסרים בעצם הלסת סביר להניח כי פעולה כגון הרמת סינוס להשלמת חוסר עצם  תישקל בחיוב.

ההמלצה שלנו היא להגיע אלינו ל"מרפאות שיניים – גנדי חנץ" על מנת לקבל אבחון מקצועי בכל הקשור אל הרמת סינוס להשלמת חוסר עצם והשלמת עצם הלסת.

לא מתפשרים על איכות במיוחד כאשר צריך לבצע הרמת סינוס להשלמת חוסר עצם לצורך השלמת חוסר

אמנם הטכנולוגיה בכלל וכל הנוגע אל רפואת השיניים בפרט התפתחה בצורה מדהימה, כיום ניתן לבצע טיפולים מורכבים שהיו אמורים לקחת שבועות או חודשים במספר ימים או שעות.

גם פעולה כמו הרמת סינוס שזו פעולה המחייבת ידע ומקצועיות ונחשבת לפעולה כירורגית לכל דבר ועניין מתבצעת תוך חצי שעה עד שעה. אולם כאשר אובחנתם שיש צורך בהרמת סינוס להשלמת חוסר עצם לצורך השלמת עצם חשוב לברור את הרופאים המטפלים בקפידה. אמנם בכל טיפול יש תופעות לוואי המשתנות ממטופל אחד לשני אולם בחירה ברופא שיניים מקצועי ומומחה עושה את ההבדל.

אם אתם צריכים לבצע הרמת סינוס להשלמת חוסר עצם לצורך השלמת עצם פנו עוד היום אל הצוות המקצועי של "מרפאות שיניים – גנדי חנץ" אשר מוסמכים לביצוע כל הקשור אל הרמת סינוס להשלמת חוסר עצם וכל הטיפולים הנלווים כגון השלמת עצם הלסת.