מתי תצטרך לבצע ?

טיפול שורש
טיפול שורש

ראשית דבר נכיר את שורשי השיניים. לשורשי השיניים שלך יש פתחים צרים הנקראים תעלות המכילות כלי דם וסיבי עצב המספקים תזונה ותחושה לשיניים. כלי הדם והעצבים הללו ממלאים תפקיד חיוני בבריאות השיניים שלך, ואם הם נרקבים או נגועים בדלקת, הם עלולים להתחיל לגרום לך לכאב. הוא טיפול שיניים המשמש לתיקון שן חולה על ידי הסרת העיסה בתוך השן ומילוי התעלה כדי לאטום את החלל. הליך זה יכול לעזור לשמור על השיניים שלך לכל החיים, בהנחה שתטפל בהם כראוי. מבוצעי על ידי רופא שיניים כללי או מומחה לרפואת שיניים המכונה אנדודונט. אם אתה חווה רגישות או כאב, עליך לפנות תחילה לטיפול אצל רופא השיניים שלך שימליץ על דרך הפעולה הטובה ביותר, אשר עשויה להיות כרוכה בהליך של .

מה הגורמים לצורך בביצוע ?

רופא השיניים שלך עשוי להמליץ ​​על כאשר השן שלך מראה סימנים של זיהום או נזק משמעותי לעצב העיסה. כאשר השן סדוקה או בעלת חלל משמעותי, חיידקים מסוגלים לחדור לעיסה, ואם אינם מטופלים, עלולים להוביל לזיהום חמור, לאובדן עצם או לאובדן של השן עצמה. ניתן לזהות כאשר נגרם נזק לעיסת השן על פי הסימנים והתסמינים הבאים:

הסימנים והתסמינים של נזק לעיסה יכולים להיות שונים מאדם לאדם, אך ברוב המקרים הנפוצים, אנשים חווים:

הליך ביצוע של ואפשרויות טיפול נוספות

יכול להיות הליך פשוט ושגרתי המשמש להקלה על כאבי שיניים ולשמירה על שלמות השן. לפני ההליך, רופא השיניים שלך ייתן לך חומרי הרדמה כדי להקהות את האזור ולמנוע כאב. לאחר מכן הם יסירו בזהירות את האזור הנגוע בתוך תעלת השן, ינקו ויכינו את טיפול השורש. לאחר מכן מניחים חומר כדי לאטום את התעלה ומניחים חומר כדי לכסות את הפתח של החלק העליון של השן דרכו בוצע הטיפול. ברוב המקרים, לשן שעברה הליך טיפול שורש יהיו תוצאות שיחזיקו מעמד לכל החיים ללא בעיות. עם זאת, יכולות להתעורר בעיות כגון כאבי שיניים או זיהום. במקרה זה, עליך לפנות לרופא השיניים שלך שידריך אותך בשלבים הבאים.