התקנת התקנת כתר זירקוניה לשן קידמית זה עניין של מומחים

כתר זירקוניה או כתר כפי שרבים קוראים לו בפשטות הוא אחד הפתרונות הנפוצים ביותר לשיקום מראה השיניים שלנו והפיכת שן שאינה מתפקדת מסיבות שונות לשן פעילה. 

יש סיבות רבות אשר בגינן צריך להתקין כתר והנפוצה שבהן היא עקב טיפול שורש שגרם לשן להשחיר או עקב שבר / סדק בשן. 

התקנת התקנת כתר זירקוניה לשן קידמית מתבצעת כאמור בעקר לאחר טיפול שורש אולם יש מקרים נוספים שהתקנת כתר תורמת לשיפור משמעותי אצל המטופלים לפניכם ריכוז הטיפולים המצריכים התקנת כתר זירקוניה לשן קידמית:

הצוות המקצועי של "מרפאות שיניים – גנדי חנץ" מתמחה בהתקנת כתר זירקוניה לשן קידמית, ומזמינים אתכם לקבל ייעוץ וטיפול מקצועי.

אנו מבצעים מגוון גדול של כתרים וגם התקנת כתר זירקוניה לשן קידמית

הדרך הטובה ביותר לשמור על שיניים בריאות היא ביצוע בדיקות תקופתיות על מנת לאתר ולגלות בעיות יש חשיבות רבה לאתר את הבעיות הללו מוקדם ככל האפשר ובכך נקטין את הסיכויים להסתבכות ונזקים. 

אם כבר יש בעייה בשן אחת או יותר אחד מהפתרונות השכיחים יותר כיום הוא התקנת כתר, לא אחת כאשר אנו שומעים שיש צורך להתקין כתר חרסינה או כתר זירקוניה על השן עולות לנו חששות לגבי נראות השיניים והבדלי גוון וצבע. אם עליכם להתקין התקנת כתר זירקוניה לשן קידמית כדאי שתכירו את סוגי הכתרים הנפוצים הקיימים: 

כתר חרסינה – מבין הכתרים הנפוצים ביותר, לרוב מייצרים כיסוי מתכתי ועליו מתיכים חרסינה, אמנם זהו הפתרון הנפוץ ביותר כיום וניתן ליישם אותו על כל אחת מהשיניים אך לאורך זמן החניכיים נסוגות מעט וחושפות את הגוון האפור של המתכת.

כתר זירקוניה – הכוכב העולה של כתרים לשיניים הוא ללא ספק כתר זירקוניה היתרון הבולט שלו הוא האסתטיות הגבוהה וההשתלבות עם יתר השיניים, בנוסף כתר זירקוניה נחשב לחזק ביותר.

כתר מתכת – מבין הפתרונות הותיקים ביותר, ללר ספק כתר מתכת הינו חזק מאוד אך אינו אסתטי ולכן השימוש בו מועט, ואם כבר אז לרוב בחלקו האחרי של הלסת בשיניים הטוחנות אשר מוסתרות יותר.

התקנת כתרים אינה דבר שיש להקל בה ראש ועל כן אם אתם צריכים להתקין כתר על השן שלכם אנחנו מזמינים אתכם אלינו אל הצוות המקצועי ב"מרפאות שיניים – גנאדי חנץ" לקבל את הטיפול הטוב ביותר והמקצועי ביותר בכל הנוגע אל התקנת כתר זירקוניה לשן קידמית.