ביצוע מקצועי של הלבנת שיניים להסרת כתמים

כתמים על השיניים אינם מראה אסתטי. לא אחת אנו נתקלים בחיוך שכולו שיניים מוכתמות מסיבות שונות, אולם לא משנה מה הסיבה כתמים אלו מפריעים ופוגעים במראה הכללי. על מנת לטפל בכתמים אלו אנו צריכים לבצע הלבנת שיניים להסרת כתמים לשן המוכתמת. אך רגע לפני שאנחנו ממהרים להלבין שיניים כדאי שנבחין בין הסיבות השונות שגורמות להיווצרות כתמים על השן.

חשוב לציין כי מגוון סוגי הכתמים מחייב טיפול והתייחסות שונה, כך לדוגמה טיפול להסרת כתמים בשיניים שנוצרו עקב שתיית קפאין מרובה שונה מהאופן בו נטפל בכתמים של חבלה וכך גם לגבי כל סוג של כתם אחר. בכל מקרה של צורך בביצוע הלבנת שיניים להסרת כתמים חשוב להגיע אל ההצוות המקצועי של "מרפאות שיניים – גנדי חנץ" אשר מתמחה בביצוע הלבנת שיניים להסרת כתמים והסרת כתמים מסוגים שונים.

 

דברים שחשוב לדעת על הלבנת שיניים להסרת כתמים

כפי שציינו יש לא מעט סיבות הגורמות להיווצרות כתמים בשיניים ואחת הדרכים להעלמתם היא על ידי  הלבנת שיניים, אולם לא תמיד זו הדרך והפתרון. לכן חשוב להכיר ולדעת על הדרכים השונות בהם תוכלו לתת מענה לכתמים שיש לכם על השיניים ועל האופן בו תוכלו להסיר אותם.

כתמים חיצוניים  על השיניים – כתמים אלו לרוב נוצרים על ידי שתייה מרובה של משקאות עם קפאין כגון תה או קפה. יש 2 דרכים להסיר כתמים אלו, הראשונה על ידי ביצוע הלבנת שיניים להסרת כתמים בשיטה הביתית וזאת על ידי שימוש במשחות שיניים ייעודיות אשר מכילות חומרי הלבנה (למעשה יש להן גרעון דק אשר מלטש את אמייל השן תוך כדי צחצוח). שיטה זו יעילה כל עוד הכתמים על השן הם חיצוניים. הדרך שנייה היא להגיע אל מרפאת שיניים שמבצעת הלבנת שיניים במקצועיות ותוכל להסיר מהשיניים שלכם את הכתמים.

כתמים פנימיים על השיניים – כתמים אלו נוצרים עקב אכילת מאכלים בעלי פיגמנטים חומצתיים כגון תבלינים (כורכום) או עקב טיפול שורש או חבלה. הלבנת שיניים להסרת כתמים במקרה זה מחייבת הגעה אל מרפאת השיניים על מנת לבחון לעומק את הבעיה והדרכים לפתרון שלה. אחת הדרכים היא ביצוע קידוח קטן בחלק האחורי של השן והחדרת BLEACHER – חומר מלבין אשר נספג אל שכבת הדנטין ומבהירה אותו.

כדי לקבל חוות דעת מקצועית בכל הנוגע אל הסרת כתמים מהשיניים אנו ממליצים לפנות אל הצוות המקצועי של "מרפאות שיניים – גנדי חנץ" ולאבחן בדיוק מה נדרש לעשות לטובת הלבנת שיניים להסרת כתמים.