מתמחים בביצוע הלבנת שיניים להסרת כתמים אם הגנים שלכם כוללים שיניים צהובות

מה שמבדיל בינינו היא ללא ספק הגנטיקה. לכל אחד ואחת מאיתנו יש הבדלים המייחדים כל אחד מאיתנו,. הבדלים אלו באים לידי ביטוי בגוון העור, צבע שיער, צבע העיניים ואף צבע השיניים שלנו מושפע מהרצף הגנטי שירשנו מההורים שלנו. 

לא כל אחד צריך הלבנת שיניים להסרת כתמים עם שיניים צהובות גנטית מהסיבה שגוון השיניים שונה מאדם לאדם והצבע נובע משכבת הדנטין הנמצאת תחת שכבת האמייל. מי שהתברך בדנטין לבן (או מדויק יותר לומר דנטין בהיר כי אין באמת צבע שיניים לבן) אז החיוך שלו יהיה צחור ואסתטי, אולם אם שכבת הדנטין שלכם צהובה ולא בגלל הזנחה או כתמי עישון אלא כי זה מה שירשתם מההורים שלכם אזי השיניים יראו צהובות.

הצוות המקצועי של "מרפאות שיניים – גנדי חנץ" מתמחה בהלבנת שיניים להסרת כתמים גם אם הגנים שלכם כוללים שכבת דנטין צהובה היוצרת לכם שיניים צהובות.

ככה תבצעו הלבנת שיניים להסרת כתמים עם שיניים צהובות גנטית

יש מספר דרכים בהם תוכלו לעשות הלבנת שיניים וההבדלים ביניהם היא רמת התוצאה והעלויות לשם ביצוע ההלבנה.

הדרך הנפוצה לביצוע הלבנת שיניים להסרת כתמים עם שיניים צהובות גנטית אשר נחשבת גם לבעלת העלויות הנמוכות ביותר היא הלבשת כיסוי לשיניים, מעין אמבטיה בה יש חומר מלבין החומר חודר דרך האמייל אל שכבת הדנטין ומבהיר אותה.

שיטה נוספת יעילה בהרבה היא ביצוע ציפוי חרסינה לשיניים. יש יתרונות לתהליך זה שהוא בעצם כיסוי השן על ידי עלי חרסינה בעלי עובי מיקרוני. היתרון הבולט הוא יצירת שכבה חדשה על השיניים בעלת גוון שאתם בוחרים ללא תלות במה שיש מתחת. בזכות שיטה זו של הלבנת שיניים להסרת כתמים תהנו ממראה לבן ועמיד לשנים רבות.