אנו מתמחים בהלבנת שיניים להסרת כתמים במיוחד אם אתם בני הגיל השלישי

הגיל ללא ספק משפיע עלינו מבחינות רבות כאשר הבולטות שבהן הם הנראות שלנו. השיער מאפיר, הגו קצת מתכופף, והשרירים כבר לא מה שהיו פעם. אולם עם כל אלו אנו מתמודדים תוך כדי התבגרות, אנחנו לומדים ללכת לאט יותר, להיזהר מהרמת משאות ואת השיער אנו צובעים על מנת להסתיר את השערות האפורות.

חשוב לזכור כי שינויי גוון השיניים יכול לנבוע מסיבות רבות ולא רק עקב הגיל, לעיתים זו גנטיקה, לעיתים עישון או התמדה באכילת תבלינים הנספגים דרך האמייל של השן אל תוך הדנטין. הלבנת שיניים להסרת כתמים יכולה לפתור את בעיית הצהיבות ויש דרכים רבות לעשות זאת. 

רבים יבחרו בכל מיני שיטות וטריקים אשר אולי יתרמו קצת להלבנת גוון השיניים אולם בפועל צריך להבין כי הלבנת שיניים להסרת כתמים הינו תהליך שמתערב בתרכובת הכימית של השן והדרך הנכונה והטובה ביותר היא על ידי רופא שיניים מומחה.

הצוות המקצועי של "מרפאות שיניים – גנדי חנץ" מתמחה בהלבנת שיניים להסרת כתמים ומתחייב לתת פתרון מקצועי ואיכותי על מנת שהחיוך שלכם יהיה אסתטי ולבן.

 

חשוב לדעת כי הלבנת שיניים להסרת כתמים מחייב חוות דעת מקצועית

אנו מבינים כי הדרכים בהם תוכלו לעשות הלבנת שיניים מגוונות ויש כאלו שיתנתנו תוצאות מיידיות ודרכים אחרות המחייבות תהליך ארוך. זיכרו! אין פתרונות קסם, לא תוכלו לבצע הלבנת שיניים להסרת כתמים ולצפות בין לילה לשינויים.

הדרך הנפוצה לביצוע הלבנת שיניים להסרת כתמים עם שיניים שאינן לבנות אשר נחשבת גם לבעלת העלויות הנמוכות ביותר ונפוצה בקרב רבים היא השיטה הביתית שבה מלבישים כיסוי לשיניים, מעין אמבטיה בה שמים חומר מלבין, החומר חודר דרך האמייל אל שכבת הדנטין ומבהיר אותה.

לרוב שיטה זו של הלבנת שיניים להסרת כתמים לא תמיד מביאה תוצאות ולעיתים לא נראה שום שינוי, לכן יש חשיבות רבה מאוד להגיע אל הצוות המקצועי של "מרפאות שיניים – גנדי חנץ" מתמחה בהלבנת שיניים להסרת כתמים על מנת לאבחן את רמת החומרה של צבע השיניים ולקבל את הטיפול היעיל ביותר עבורכם.