הלבנת שיניים להסרת כתמים לשן ששינתה צבע עקב חבלה / מכה

ללא ספק השיניים שלנו הם הפנים שלנו, יש להם תפקיד מרכזי במגוון פעולות שאנו מבצעים עם הפנים שלנו. הפעולה העיקרית ללא ספק היא אכילה, נגיסה, חיתוך וגריסת מזון אולם השיניים בעלות תפקיד מרכזי גם בדיבור, הן מסננות את כמות האוויר הנפלט בזמן יצירת המילים. 

בנוסף לשיניים יש תפקיד אסתטי מרכזי ותורמות למראה הכללי שלנו הן מבחינת הנראות הכללית והן מבחינת החיוך שלנו. אולם לא אחת אנו נצטרך הלבנת שיניים להסרת כתמים לשן ששינתה צבע עקב חבלה / מכה, מכיוון שהשיניים שלנו פגיעות. 

כל נפילה או מכה השן מזדעזעת ומקבלת טראומה. לעיתים המכה קלה ולא נגרם שום נזק אולם לא אחת המכה גורמת לנזק כמו שבר או שינוי צבע. במידה ויש שבר או סדק ביצוע הלבנת שיניים להסרת כתמים לא יעזור ונצטרך לפנות למרפאת השיניים לקבלת טיפול מתאים. אולם אם אותה חבלה או מכה גרמה לנזק פנימי לשורש השן יש סבירות שתצטרכו לפנות אל הצוות המקצועי של "מרפאות שיניים – גנדי חנץ" על מנת לבצע הלבנת שיניים להסרת כתמים לשן ששינתה צבע עקב חבלה / מכה.

 

חייבים מומחים להלבנת שיניים להסרת כתמים לשן ששינתה צבע

עקב חבלה / מכה

אסור להקל ראש בכל הנוגע אל הלבנת שיניים ובמיוחד אם מדובר על שיניים שנחבלו או קיבלו מכה.

להבדיל מהלבנת שיניים להסרת כתמים מכל סיבה אחרת שינוי גוון עקב חבלה מעיד על בעיה.

חובה לפנות אל רופא השיניים על מנת לבצע בדיקה מקיפה ומדויקת על מנת לאבחן את הסיבה שבגללה השן שינתה צבע. לאחר הבדיקה תגלו כי יש מגוון עצום של םתרונות עבור הלבנת שיניים להסרת כתמים לשן ששינתה צבע עקב חבלה / מכה. 

לעיתים תאלצו לבצע טיפול מורכב ולא אחת הטיפול יסתיים בתהליך של הלבנת שיניים. אולם כדי לקבל חוות דעת מקצועית אנו ממליצים לפנות אל הצוות המקצועי של "מרפאות שיניים – גנדי חנץ" ולאבחן בדיוק מה נדרש לעשות לטובת

הלבנת שיניים להסרת כתמים לשן ששינתה צבע עקב חבלה / מכה.