מומחים לשחזור והרמת סינוס לפני השתלת שיניים וגם לאחר דלקת חניכיים חמורה

התפתחות הטכנולוגיה עשתה פלאים במגוון תחומים ובמיוחד בענף רפואת השיניים. אם בעבר הלא רחוק יחסית בגלל דלקת שיניים שהתפשטה לחניכיים לפני שהתפתחה היכולת לביצוע הרמת סינוס לפני השתלת שיניים היינו פשוט מוותרים על השן הכואבת ולעיתים על יותר משן אחת ופשוט עוקרים אותם. ואת הארוחה שלנו היינו טוחנים על מנת לשתות את האוכל שלנו כמו דייסה מכיוון שאין לנו שיניים לנעוץ באוכל. היום הטכנולוגיה בעזרת הליך פשוט של התקנת שתל דנטלי אנו יכולים לשחזר את מערכת השיניים שלנו ואף להפוך אותה לחזקה וטובה יותר מהמקור בעזרת שתלים. גם במקרים של צורך בהרמת סינוס לפני השתלת שיניים לאחר דלקת חמורה.

חשוב להבין כי אי טיפול בדלקת שיניים או חניכיים ו/או התעלמות ממנה עלולה דיי בקלות להפוך לחמורה יותר עד כדי דילול עצם הלסת. וכאשר יש חוסר בעצם הלסת לא ניתן לבצע השתלת שיניים. במקרים כאלו ההמלצה היא להגיע הצוות של "מרפאות שיניים – גנדי חנץ" מתמחים בביצוע הרמת סינוס לפני השתלת שיניים הנגרמים עקב דלקת שיניים חמורה.

 

מובילים בישראל בביצוע הרמת סינוס לפני השתלת שיניים

כבר ציינו כי אחת הסיבות לצורך ביצוע הרמת סינוס היא התפתחות דלקת חמורה בחניכיים שמבילה לדילול עצם הלסת. אחת מתופעות הלוואי היא היחלשות אחיזת השיניים בעצם הלסת ונפילתן. הפתרון ה"קל" הוא ביצוע הליך של  הרמת סינוס לפני השתלת שיניים שבו מעבים את עצם הלסת על מנת לאפשר לשתל דנטלי חדש להיאחז בצורה מאסיבית.

תהליך של הליך של  הרמת סינוס לפני השתלת שיניים לאחר דלקת חמורה הינו אקט כירורגי שבו מרימים את הרירית המצפה את חלל הסינוס המקסילרי מבפנים. בעצם רופא השיניים מייצר מעין כיס שאליו מוחדר חומר המזרז את צמיחת העצם והתוצאה היא התעבות רכס השיניים.

חשוב לציין שוב כי הליך של  הרמת סינוס לפני השתלת שיניים לאחר דלקת חמורה נחשב להליך כירורגי פרופר וכמו כל הליך כירורגי יתכנו סיבוכים או זיהומים שיגרמו לכישלון או לתופעות לוואי אחרות. לכן בחירת רופא שיניים מומחה בתחום הליך של  הרמת סינוס לפני השתלת שיניים  לאחר דלקת חמורה הינו דבר ראשון במעלה.

אנחנו ב"מרפאות שיניים – גנדי חנץ" מובילים בישראל בתחום הרמת סינוס לפני השתלת שיניים לאחר דלקת חמורה וממליצים לכם ולהגיע על מנת לקבל אבחון מקצועי שייתן לכם מענה איכותי ומהיר.