הלבנת שיניים צהובות עקב עששת או אבנית

הלבנת שיניים הפכה בשנים האחרונות להיות נפוצה מאוד בקרב רבים, החל ממפורסמים ואנשי המסך ועד לנוער שרוצה את החיוך הנוצץ עבור תמונת אינסטגרם מושלמת או להיראות כמו היוטיובר שראה בערוץ האהוב עליו.

הלבנת שיניים אמנם היא הכינוי המוכר אולם בשפה המקצועים התהליך נקרא הבהרת דנטין או הבהרת זגוגית השן. יש סיבות רבות לצורך בהבהרת השינית ואחת מהן היא הלבנת שיניים צהובות עקב עששת או אבנית.

יש לא מעט סיבות אשר בגללם נצטרך לבצע הלבנת שיניים אולם מהנפוצות שבהן היא חוסר שמירה על היגיינת הפה ובכלל זה אי צחצוח סדיר או בכלל של השיניים וגם אי הגעה לטיפול להסרת אבן שן בתדירות קבועה והחמור שבהם מחלות שיניים כמו עששת. הלבנת שיניים צהובות עקב עששת או אבנית מחייבת אבחנה מקצועית של רופא שיניים על מנת לבדוק אם העששת או האבנים גרמו לפגיעה חמורה יותר מאשר רק שינוי גוון השן. חשוב להבין כי עששת עלולה לגרום לדלקות חמורות שיובילו לטיפולי שורש מורכבים ואף לעקירת השן.

"מרפאות שיניים – גנדי חנץ" אשר מתמחה בביצוע הלבנת שיניים צהובות עקב עששת או אבנית נותנת שירותים מקצועיים לכלל רפואת השיניים ואסתטיקת הפה. 

 

אם הוחלט שצריך הלבנת שיניים צהובות עקב עששת או אבנית

אם רופא השיניים החליט לאחר הבדיקה כי יש צורך בביצוע הלבנת שיניים והגורם לשינוי בצבע השן הוא עששת או אבן שן חשוב שתכירו כמה עובדות:

הלבנת שיניים הלבנת שיניים צהובות עקב עששת או אבנית ניתנת ליישום ב 3 דרגים עיקריות ויש לבחור את השיטה שמתאימה ביותר לקבלת תוצאות מירביות:

אנחנו ממליצים לא לנסות לבצע הלבנת שיניים צהובות עקב עששת או אבנית לבד אלא להגיע אל "מרפאות שיניים – גנדי חנץ" ולאבחן בדיוק מה נדרש לעשות.